Communiceren over kwalitatieve zorg

Elke dag streven jullie er naar om de beste zorg te realiseren en om een antwoord te bieden op de diverse en vele zorgvragen. En dat lukt! De kwaliteit van onze zorg is ontzettend hoog. Daar mogen we in Vlaanderen met z’n allen best fier op zijn. 

Maar dat is jammer genoeg niet meer voldoende.

Het is belangrijk om ook te laten zien en te vertellen welke hoogkwalitatieve zorg op maat we aanbieden. Dat kan via diverse communicatiekanalen als een tijdschrift, flyer, website, sociale media….

Maar ook een opendeurmoment leent zich hier perfect toe. Zoals tijdens Dag van de Zorg. Zo ga je in dialoog met alle betrokkenen en kan je de sfeer en warmte van je organisatie laten voelen en beleven. Via face to face contact, met vragen en antwoorden, met echte toonmomenten, met storytelling. Een betere en concretere manier om je als organisatie naar buiten toe te laten zien en te communiceren met je doelgroep is er niet. 

Daarom deze warme oproep tot deelname aan de achtste editie van Dag van de Zorg op zondag 17 maart 2019. Inschrijven kan nog tot 21 december. Meer dan 150 voorzieningen schreven zich reeds in, jouw organisatie mag toch niet ontbreken?

Ben je er nog niet helemaal uit en wil je graag eerst kennis maken met Dag van de Zorg, kom dan gerust een kijkje nemen op de inspiratiedag op dinsdag 13 november in de Zebrastraat Gent. Je krijgt heel wat praktische tips en je kan ideeën en inspiratie opdoen dankzij enkele boeiende getuigenissen van (ex)deelnemers. Dit jaar pakken we het nog interactiever aan dan bij de voorbije edities. Met tal van best practices door ervaringsdeskundigen, met gastsprekers rond onder meer PR, communicatie, eventmanagement ...

Meer info over Dag van de Zorg en de inspiratiedag: www.dagvandezorg.be.

Plaats een reactie

Login of registreer om te kunnen reageren